حرفهای نیمه شب
حرفهای نیمه شب

محبت تنها جوشکاری است که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد


بازم برا تو

سلام خدای خوبم

خیلی خیلی دلم برات تنگ شده میدونم سبب همه ی دلتنگی های من تویی با اینکه نمازم میخونم و قرآن هم میخونم اما بازم دلم برات تنگ شده نمیدونم چرا

خدای خوبم من اونا را بخشیدم و دیگه فراموششون کردم وای خدا جونم خیلی استرس امتحاناتم را دارم اما نمیدونم چرا نمیتونم درس بخونم

وقتی سمت حسابان میرم و اینهمه تمرینات حل نکرده تمام تار و پود بدنم میلرزه جبرم همینطور واقعا نمیدونم چرا اما جرأت نزدیک شدن به کتابام را ندارم

همش میترسم باید به ترسم غلبه کنم اگه تو کمکم کنی میتونم میدونم که میشه

خدایا نمیدونم چرا اما همیشه فقط تنها برای یک لحظه میتونم تصور کنم که در برابرت حضور دارم حتی نماز هم که میخونم اینجوریم خیلی سعی میکنم اما به راحتی ذهنم منحرف میشه آیا ممکنه شیطان در من نفوذ کرده باشه؟! نمیدونم واقعا نمیدونم

خیلی برام اینجوری بودن سخته

دارم سعی میکنم همیشه شاد باشم و همون شادی همیشگی را داشته باشم البته منظورم شادی ای بود که اخیرا به دستش آوردم و این روزا یه ذره کمتر شده

راستی خدایا من واقعا هنوزم نمیدونم چرا این آدما همیشه باهم قهرن

نمیدونم چرا این قد همیشه از هم میترسن

واقعا به این چیزا که فک میکنم قلبم میشکنه به جنایات تاریخ به این معضلات که تو جامعست نیگا میکنم همش دلم میگیره البته با خودم عهدکردم که دیگه فک نکنم تا دیگه چهرم با اینکه 17 سالمه 22 ساله نشون نده!!

آها راستی یادم افتاد از درس بزرگی که گرفتم من هیچوقت نمیدونستم همیشه خیلی سریع قضاوت میکنم و دیگه اینکه وقتی کاری میگم که برام انجام اصلا نمیتونم منتظر بمونم و سریعا میخوام بدون یک دقیقه تاخیر انجام بشه درحالی که خیلی خوب میدونم اینا اشتباه خب حالا که میدونم

پس خواهش میکنم کمکم کن که بتونم بر همه این چیزا غلبه کنم و سرانجام پیروز بشم

راستی خدایا مواظب همه کسایی که تو قلبم هستن باش و بهشون شادی عطا کن دلم براشون تنگ شده

ای خدای خوبم دیگه باید برم

کمکم کن کمرم زودی خوب بشه و کمک کن اعصابم آروم بشه

اگه کمکم نکنی حتما از گمراهان خواهم بود من محتاج لطفها و بزرگیهای تو هستم

و منتظظر میشنم تا نتیجه دعاهام را ببینم چون میدون همه دعاهام مستجاب میشه

بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:,

|
 


دوس دارم توی این وبلاگم با خدا حرف بزنم خیلی دوسش دارم اونم دوسم داره اما هیچ کس به این ایمان نداره حتی گاهی خودم


 

آناهیتا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آدرس man88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خدا جون فدات بشم .... چطوری مهربونم...... خدا جون خودت منو خوب میشناسی میدونی که چقدر تنهام میدونی که به جز تو و مادر پیرم کس رو ندارم ولی به خاطر سلامتی که به من دادی از تو ممنونم ولی خدا جون دلم گرفته از این همه سختی تو این دنیای فانی یه کاری کن این کار ی تو ذهن منه بشه یعنی به زودی شرایطش جور شه برم سره کار خدا لطفا کمک کن این خبر خوش رو زود بدن و منم ماشینو به پول خوبی بفروشم و یه ماشین خوب گیرم بیاد با سود ... میدونم که الان صدامو میشنوی همونجور که صدای دوستایی که اینجا حرف دلشونو گفتن میشنوی خدایا تا حالا تنهام نذاشتی بعد از اینم تنهام نذار ... میدونم کمکم میکنی ... فدات شم مرسی فعلا بای
پسرک تنها
lovelorn
سرگرمی
عشق یک طرفه ممنوع
آخرین تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

برگشت جدید
شروع
حس قشنگ!!
اندکی خودمونی
دانشجویی سهراب
1
برای تو1
برای تو
شرمنده وجودتم خدا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 5856
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1